وتووێژ:زمانی فارسی: جیاوازیی نێوان پێداچوونەوەکان

ناوەڕۆکی سڕاو ناوەڕۆکی زیادکراو
No edit summary
ھێڵی ٧٦:
::::[http://www.servat.unibe.ch/icl/ir00000_.html قانون اساسی ایران]: The Official Language and script of Iran, the lingua franca of its people, is '''Persian'''
::::اکنون باید برایتان روشن شده باشد که زبان رسمی این سه کشور فارسی نیست و اگر زبان رسمی افغانستان و تاجیکستان فارسی بود آن‌ها هم به صراحت می‌نوشتند Persian. دیگر این‌که هرگونه منبع دیگری که زیان رسمی این دو کشور را چیز دیگری معرفی کند خلاف قانون اساسی این کشورهاست، نامعتبر بوده و مطابق قوانین ویکی‌پدیا کاربران حق حذف آن را دارند.--<code style="background:yellow">:]</code>[[بەکارھێنەر: Calak|چالاک]]<sup>[[قسەی بەکارھێنەر:Calak|وتووێژ]] </sup> ١٧:٤٣, ٥ ئازار ٢٠١٢ (UTC)
::::::(این‌هایی که نوشتید دقیقا همان جمله‌ای که من به مطلب اضافه کرده‌ام را تایید می‌کند). باز هم با نوشتن این جمله «سیاسی کردن موضوع برای پیشبرد اهداف خودتان» قوانین ویکی‌پدیا را در مورد عدم نیت‌یابی و صحبت در مورد خود موضوع را زیر پا گذاشته‌اید و تا زمانی که به قوانین پایبند نیستید و با لحن سازنده صحبت نمی‌کنید نمی‌شود با شما تعامل داشت. از مدیران خواستارم به این مسئله نقض دوباره قوانین توسط کاربر چالاک رسیدگی کنند.--[[بەکارھێنەر:ماني|ماني]] ([[لێدوانی بەکارھێنەر:ماني|talk]]) ١٠:١٥, ٦ ئازار ٢٠١٢ (UTC)
بگەڕێوە بۆ پەڕەی "زمانی فارسی".