ناوەڕۆکی سڕاو ناوەڕۆکی زیادکراو
وەڵام
وەڵام
ھێڵی ١٢:
:آقا از راهنمایی‌هایتان ممنونم، فکر کنم فهمیدم اشتباه آن صفحه کلید قبلی این بود که من با گرفتن کلید «شیفت و اچ» بین کلمات کردی به قول خودم نیم‌فاصله می‌گذاشتم مثلا: در کلمه «به‌رد (سنگ)»، با گرفتن کلید «شیفت و اچ» بین «به» و «رد» نیم‌فاصله می‌گذاشتم ولی این صفحه کلید جدید با زدن کلید «ای انگلیسی» «ه را همراه نیم‌فاصله» می‌گذارد ولی لازم نمی‌کند کاری دیگری برای نچسپیدن آنها انجام داد. در ضمن از رراهنمایی‌هاتون تا این که خیلی مزاحم‌تون تشکر می‌کنم، خدا خیرتان دهد.
فقط یک چیزی دیگری اینکه اعداد این صفحه کلید سورانی به زبان انگلیسی است مثلا: 123456789 | چاره این چیه، البته اگه زحمتی نیست. [[بەکارھێنەر:Ismail.Sharifi|Ismail.Sharifi]] ([[لێدوانی بەکارھێنەر:Ismail.Sharifi|لێدوان]]) ‏١٥:٥٨، ٢٨ی ئەیلوولی ٢٠١٤ (UTC)
:بسیار عالی. بله ە کردی نیم‌فاصله ندارد و باید بدون نیم‌فاصله باشد. الان این صفحه‌کلید استاندارد است. برای اعداد آیا اعداد قست اصلی صفحه‌کلید هم کردی نیست؟ کلیدهای بالای QWERTY منظورم است. اگر آن هم کردی نیست که باید باشد در پایین صفحات هنگام ویرایش اعداد کردی قرار گذاشته شده‌اند و یا اگر با ابرابزار آشنایی دارید می‌توانید آن‌ا در ترجیعات فعال کنید و با آن اعداد را کردی کنید.--[[بەکارھێنەر:Calak|<span style="color:blue">'''<span style="font-size:13px">چالاک'''</span></span>]] <sub>[[لێدوانی بەکارھێنەر:Calak|'''<span style="color:red">وتووێژ</span>''']]</sub> ‏١٧:١٤، ٢٨ی ئەیلوولی ٢٠١٤ (UTC)