ناوەڕۆکی سڕاو ناوەڕۆکی زیادکراو
یارمەتی
 
ب ←‏صفحەکلید: وەڵام
ھێڵی ١:
== صفحەکلید ==
سلام. آقا من نمی‌دانم مشکلت حل شد یا نە. ولی اگر مشکل داری باز هم با صفحەکلید کردی اصلاً لازم نیست صفحەکلید کردی نصب کنی. همین سمت راست صفحات پایین کنار بخش زبان‌ها (زمانەکان) یک علامت چرخ‌دنده هست. اون جا را کلیک کن. بعد برو رو قسمت صفحەکلید (تەختەکلیل) کلیک کن. از اون جا زبان کوردی را انتخاب کن می‌بینی سە صفحەکلید وجود دارد. ڕۆژھەڵاتی کە بر اساس صفحەکلید فارسی هست و لاتینی هم که باهاش کار کردی. هر کدام را دوست داری انتخاب کن از این به بعد بدون نصب صفحەکلید میتوانی در ویکی کردی، کردی تایپ کنی. برای سویچ کردن بین کردی و انگلیسی هم باید ctrl + M را بزنی. خیلی راحت. این روش را حتماً امتحان کن. دوستدار.--[[بەکارھێنەر:Calak|<span style="color:blue">'''<span style="font-size:13px">چالاک'''</span></span>]] <sub>[[لێدوانی بەکارھێنەر:Calak|'''<span style="color:red">وتووێژ</span>''']]</sub> ‏٠٩:٣٦، ٢٨ی ئەیلوولی ٢٠١٤ (UTC)
 
:ده‌ستت خۆژ بێت، ولی یک نگاهی به به این دو جواب و یا همان الگو پاسخ بیانداز، اولی را با کیبرد کوردگروپ که بهم معرفی کردی نوشته شده و دومی هم دقیقا به صفحه خود «وەڵام بۆ» رفتم و کپی کردم، می‌بینی که اولی عمل کرده ولی دومی عمل نکرد.
:{{وه‌ڵام بۆ|Calak}} ده‌ستت خۆژ بێت ئینشالاه که دروست ئه‌وێت، عه‌زیه‌تی تۆیچم‌دا! پیرۆز و سه‌رکه‌وتو بیت.
:{{وەڵام بۆ|Calak}} ده‌ستت خۆژ بێت ئینشالاه که دروست ئه‌وێت، عه‌زیه‌تی تۆیچم‌دا! پیرۆز و سه‌رکه‌وتو بیت.
 
در ضمن این روشی که معرفی کردی یه کم سخته فقط من نمی‌دونم که اینی که معرفی کردی چگونه از نیم‌فاصله استفاده کنم به هرحال این نیم‌فاصله یکی از اساسی‌ترین‌های زبان کردی است. ممنون! [[بەکارھێنەر:Ismail.Sharifi|Ismail.Sharifi]] ([[لێدوانی بەکارھێنەر:Ismail.Sharifi|لێدوان]]) ‏١١:٠٣، ٢٨ی ئەیلوولی ٢٠١٤ (UTC)